torsdag 28 december 2017

Tankar och funderingar och grisbingo!

Ibland kommer saker till mig som en blixt från ovan som jag kanske har tänkt och funderat på men puttat undan för att inte må dåligt och tänka på. Men nu kommer vissa grejer tillbaka som jag tänkt på men nu stannar de kvar och jag bearbetar dem. Idiotiskt jag vet men jag tror att jag måste göra det för att må  bra.  Ibland är det ganska bra att tänka,bearbeta och hantera det på bästa sätt och sedan släppa det. Jag tänker så här att hålla kvar en badboll under vatten går inte i längden utan bättre att släppa upp den och låta den glida vidare. Flummigt tänk men det funkar för mig just nu. 

Idag var vi på en stor gård och gick skattjakt, tipsrunda, grisbingo och åt grillade hamburgare. Vi vann grisbingo så vi fick pris. I priset var det ett presentkort med så jag köpte hamburgare och korv. Superbra. Grisar och kor som har mått bra och slaktat på ett litet slakteri. Väldigt trevlig dag!

Ha det fint / Ulrika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar