onsdag 22 november 2017

Snart är det jul!

Det är bara en och en halv vecka kvar tills det är första advent. Å eftersom livet blev som det blev så tänker jag fixa julgran och allt juligt till dess. 
Å inte nog med det så har jag fått tag i en  julgran som är 210 cm hög. Hur underbart är inte det? Å inte nog med det så får jag julgranskulor på köpet. Älskar det! Så den ska vi sätta upp och pynta nästa helg!
Sedan ska jag sätta upp stjärnor och tomtar överallt ser så fram emot det. Älskar julen så himla mycket och det ska bli fantastiskt att göra det juligt här i lägenheten! 

Jag ska också införa traditioner som jag ska hålla fast vid och det ser jag också mycket fram emot. 

Jag välkomnar dig älskade gran. Jag kommer göra dig så himla fin och fantastisk! 

Ha det underbart /Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar