torsdag 16 november 2017

Jag mår bra.

Eller ja i bland gör jag det. Då mår jag bra inte mer och inte mindre utan bara bra och det är ok att må så. Jag orkar inte låsas att jag mår toppen eller fantastiskt för då ljuger jag bara för mig själv. Därför tycker jag det känns bra att bara säga att ja jag mår bra. Jag skulle vilja säga att jag  mår toppen men nä jag hoppar det. Folk får ta det som det är helt enkelt. Jag vet vilka som faktiskt bryr sig och resten skiter jag lite i just nu tills jag får energi att bry mig. Sånt är livet. 

Livet som sagt går vidare eller i bland känns det som det står still men tydligen går det framåt och tacka gudarna för det. 

Här kommer bilder i stället för text då bilder är roligare än text:
De sista maskrosorna för i år och jag fick dem av dottern.
Det nya livet. Ibland händer det saker som kommer bli bra till slut.
Köpte ny vagn (Kronan) en blå för blå är roligare än svart.
Första gången som dottern plockade undan all middags saker (att inte ta kort på detta skulle vara idioti) 
Glitter är det bästa. I allt, alltid! 

Åh nu...hej så länge / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar