torsdag 26 oktober 2017

Ett år äldre, ett år av erfarenheter men sedan då?

I tisdags fyllde jag 32 år alltså bara tre år kvar till 35. Jag ser fram emot att fylla 35 vet inte riktigt varför men det 35 klingar bra i mina öron. Dagen började med hotellfrukost på Scandic i Växjö. Väldigt gott och mättande. Någon gång ska jag äta där en lördag. Tydligen har de pannkakor då också. Vem vill inte ha det?! I present av dottern fick jag havskräftor och krabba fick även en teckning där hon hade skrivit Grattis mamma och sedan hennes namn. En av det bästa presenterna jag har fått! 

Det har hänt mycket under detta år. Ivf karusellen, graviditet, födande av sonen, trotsig dotter, sommar (där värmen gömde sig), höst och nya erfarenheter som kommer bli bra till slut. Men som just nu bara är känslosamma. Tankar som snurrar som en karusell som man mår illa utav. Men det blir bra detta.


Ny frisyr som jag kommer köra med nu tills jag tröttnar på den. Tofs och fläta. Heja mig!

Ha det fint / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar